pondělí 29. září 2014

Delší odmlka, návrat k psaní?

Zdravím všechny, co tak nějak četli mé články a snažili se jimi inspirovat. Po velmi dlouhé odmlce jsem se rozhodl, že se vrátím k psaní tohoto blogu, ale již ne tak aktivně jako v předešlých měsících, rocích...

Za ten půl rok plus mínus, co jsem nenapsal jediný článek se změnilo poměrně dost věcí. Zaprvé jsem si konečně v hlavě srovnal co vlastně chci nehledě na to jak budu vypadat, nebo jak na mě budou koukat ostatní. Jednoduše je to moje cesta...

Zadruhé bych si zase chtěl zapisovat jak jsem v čem pokročil a tak, protože za ten půl rok sem udělal neuvěřitelný pokrok snad ve všem, ale díky tomu, že nemám deník tak to nemám zaznamenané, což je škoda.

Tudíž k aktualizaci, už nějaký měsíc cvičím silově na růst hmoty, cvičím každý den někdy i dvakrát. Pořád držím IF a jím denně kolem 3300kcal.

2 komentáře:

  1. Zdravím! :) Pěkný blog, líbí se mi forma s jakou se píše. Taktéž se zabývám posilováním vlastní vahou. Akorát nevím jak správně vykonávat techniky při progressu back leveru, front leveru, planche. Hodně se zaměřuji na shyby a celkově na různé slabiny. Řekněme, že jsem v pár videích viděl určitě progressy při cvicích jako back lever, front lever a planche. Ale jak vypadá správná technika při provádění těchto cviků? Toť otázka.

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, že odepisuji takhle pozdě. Důvod jsem shrnul v článku, který momentálně přibyl. Co se týče tvé otázky, na internetu si najdeš spoustu videí, kde mnohem vyšší kapacity provádějí cviky jako FL, BL nebo Planche a těmi bych se taky nechal inspirovat. Sám zatím zvládám jen BL a při něm je hrozně důležité být co nejvíce zpěvněný a mít proplé ruce. Jsem rád, že se ti líbí mé články a doufám, že se ti budou líbit i ty, které se budou objevovat.

    OdpovědětVymazat