úterý 5. dubna 2016

Cesta za vysněnými 10% - Dubnové měření

Máme tady duben s ním přichází měření pokroku a také určování cílů. Dnešní článek tedy bude primárně zaměřen na to, jaké mám momentálně míry a jak budu dál postupovat ve své cestě. Nejlepší by bylo nahrát obrázek, který mám ve Sports Diary (mimochodem, je to úžasná věc), ale na to jsem moc líný a tak sem míry radši napíšu :D, nakreslím ;)


Procento tuku nevím přesně, protože metody pro jeho domácí výpočty nejsou moc přesné, ale tohle by měl být přibližný odhad. Z toho tedy vyplívá, že se blížím k hodnotě, kterou jsem si vysnil a budu tedy pomaličku ukončovat dietu a pomalu pomocí revers dietu, přejdu někam k udržovacím hodnotám a uvidím, co dál. Dietu zakončím nějakým pěkným cheat dayem (pořád je mám rád) a poté se zase vrátím k rozumnému jezení.

0 komentářů:

Okomentovat