pondělí 18. dubna 2016

Cesta za vysněnými 10% - Měření na INBody, aneb jsem za cílovou čarou

Poslední dny diety už mi vážně lezli na hlavu a začali se zase pomalu spouštět moje záchvaty přejídání, tak jsem se rozhodl, že si dojdu nechat změřit % tuku k profíkovi a na základě těch výsledků se nechám motivovat v tom, co dál dělat. Říkal jsem si, že pokud by byl tuk větší než 12% chtě nechtě bych v dietě pokračoval, minimálně bych měl motivaci v tom to shodit dolů ještě víc. Nicméně výsledky měření mě velmi překvapily, abych řekl pravdu, něco takového jsem opravdu nečekal.



Největší problém s mým "nafouklým" břichem tedy asi opravdu vytváří hyperlordoza, kterou trpím díky tomu, že jsem typický člověk, co většinu dne prosedí u počítače, ale o tom asi někdy příště ;)

Každopádně díky tomuhle výsledku, se mi snad konečně otevřou oči a já začnu pomaličku přecházet do lean bulku, kde se pokusím nabrat co nejvíce čisté svalové hmoty. Teď je mým cílem dostat tělo zpět z diety do normálu, tak zařadím na 2 týdny příjem kalorické rovnováhy a potom začnu pomalu přidávat. Tedy od příště se můžete těšit na nové články zaměřené na nabýrání a tréninky ;)

Mimochodem, poslední dobou si stále říkám, že když to s tím cvičením myslím tak vážně, že vyzkouším nějakou soutěž, takže tady zasévám první semínko a pokud se to vážně někdy stane..

0 komentářů:

Okomentovat