úterý 4. února 2014

Sumasumárum, videjko a bolest kolen

Jak jsem psal, tak články nebudou přibívat tak často, ale za to snad budou objěmnější. Takže rýsovačka zatím vypadá celkem dobře, za ty 2 týdny co se stravuju v kalorickém deficitu jsem shodil kolem 1,5kg což je pěkná hodnota, takže doufám že to byly jen tuky :D.

Tréninkově jsem se vrátil k samotným základům calisthenici, s tím že je nejdřív důležité postavit silný základ a na něm stavět další složitější triky. Takže jedu kliky, shyby, dipy, výpady, pistoly, leg a knee raisy, l-sit a výdrž v handstandu.

 Minulý týden jsem se snažil natočit a zpracovat jedno video, ale vzhledem k mému rychlému uploadu jsem ho musel udělat co nejkratší, aby jsem ho na YT vůbec nahrál, nicméně i tak se můžete pokochat mým dílem :D




Bolest kolen je kapitola sam o sobě. Každopádně po objemu se mi zase vrátila a já už byl plně odhodlaný zjistit proč a tak jsem vyrazil k naší paní doktorce. Popsal jsem jí pěkně svoje bolesti a řekl jí jak cvičím a ona se jen zasmála a řekla, že musím omezit svoje cvičební šílenství jinak si ty kolena opravdu zničím, prý jsou jenom přetížená. :D Tak kolena budou muset ještě tedy chvíli počkat protože...

0 komentářů:

Okomentovat