středa 26. února 2014

Intermittent fasting styl, který dokáže ulehčit život

Určitě každý, kdo to bere s posilováním, či jiným sportem vážně, zná ty chvíle kdy než jde do školy či práce si musí připravit jídlo, aby se mohl v určitou dobu najíst a zabránit tak katobolickému stavu svalů, tedy jejich ztrátě.

Denní krabičkování jak jsem tomu říkaval, mě okrádalo o dost času a jídlo se mi i později "hnusilo", z toho jak bylo v té krabičce zavřané. Vlastně jsem nebyl jediný, komu se hnusilo, ono když si o přestávce ve škole nebo někde v parku na lavičce vytáhnete krabičku s rybou a rýží, nepotěšíte tím ani lidi okolo sebe. Nicméně my jsme to přetrpěli a ostatní měli prostě smůlu, protože my ty živiny potřebujem! Jinak před nimi zmizíme a s námi i naše tvrdě vydřené svaly...

A protože mě fakt přestávalo bavit připravovat si jídlo na každý den, vstávat o půl hodiny dřív abych se stačil nasnídat a celkově jíst 6x denně, tak jsem sice "protestoval", ale stále jsem to všechno dodržoval, protože sem chtěl GAINS. Ale jednoho dne, jsem na MadBarz fóru, na kterém jsem hledal nějaké typy na svačiny do školy, našel článek o Intermittent Fastingu (dále jen IF), jakožto stravovacím stylu, kdy nemusíte jíst 6 jídel denně a stejně budete hubnout či nabírat. A to mě fakt oslovilo a tak jsem o tom začal hledat více a nakonec jsem se rozhodl IFko začít držet taky. A výsledky? Super! Není nad to se ráno prospat o hodinku dýl, protože nemusíte snídat a večer si o chvíli dýl číst, či dělat cokoliv jiného místo stereotypního připravování si jídla na další den. Navíc i když se to může zdát divné, máte i více energie na tréninky a tělo se celkově mnohem lépe soustředí. Závěrem se tedy mohu pousmát a doporučit všem, co si chtějí ulehčit svůj fitness život, protože IF opravdu funguje ;).

0 komentářů:

Okomentovat