úterý 4. srpna 2015

Street workout u nás ve vsi aneb CrocBarz

Tábor je za mnou a jak jsem slíbil, máme tu návrat k psaní, přidávání receptů, jídelníčků, ale i našich progresových fotek a tréninků, abychom inspirovali nejenom Vás, ale taky sebe na naší společné, ne zrovna jednoduché cestě.

Komunita u nás na vesnici se pomaličku rozrůstá a díky tomu se mnohem lépe cvičí, věřte tomu nebo ne, ale když Vás někdo vyhecuje, vydáte ze sebe o dost víc ;) Proto jsme se vlastně rozhodli, že založíme CrocBarz, skupinu zabývající se workoutem v naší milované Tlučné. Takže v komunitě jsem tedy já a několik dalších kamarádů a pozor! i kamarádek, kteří pokud budou chtít budou prostřednictvým těchto stránek, sdílet taktéž své tréninky, progresové tabulky a jíndelníčky.

A než se dostaneme k samotným progresovým profilům (chvíli bude trvat, než nafotíme nějaké normální fotky :D) přidám Vám sem dnešní trénink zad a bicepsu. Když jsem ráno koukal na Facebook, tak jsem tam zahlédl právě tenhle obrázek a díky němu jsem nemusel dál vymýšlet, jaké cviky budeme dneska dělat. Většina těch cviků byla pro nás nová a tak nás docela překvapila jejich obtížnost, za kterou jsme ale stejně byli nakonec rádi.

Střídali jsme jednoduše cviky na biceps a záda bez pauzy, kdy jsme jeli 8-12 opakování každého shybu, po třech sériích jsme to zakončili ještě několika shybama a trénink byl za námi.

Já se večer ještě vrátil k starému dobrému Armstrongovi, díky kterému doufám, že získám zpátky pořádnou sílu v zádech, protože mi poslední dobou přijde, že nějak opadla. A pak jsem to zakončil pěkným 15ti minutovým tréninkem na břicho. DONE! See ya ;)

0 komentářů:

Okomentovat