pondělí 25. listopadu 2013

Objemové dny 23-24.11.2013 - 71kg

Váha si skáče jak chce, takže když to tak sesumarizuju, tak mám kolem těch 71 kilo. No snad se dostanu aspoň na těch 75 ať je pak co rýsovat. Celý víkend jsem dělal na seminárních pracích do školy a kombinoval to s tréninkem. V sobotu jsem si dal pěkný full body s extra závažím v podobě žebříku a pak jsem ještě zkoušel trochu front leveru. Protože ten mě fakt nadchl :D

V neděli jsem si pak dal zase takový cheat day, abych trochu dohnal ty ztracená kila a jako každý týden večer jsem si dal fotbálek, kde jsem se fakt pěkně zapotil ;).

Trénink: Full body
 
- 3 minute test - squats (maximum) - rychle - 130
- 3 minute test - decline pushups (maximum) - regular tempo
- 3 sets - pull-ups 8, 6, 5 opakování - 31X1 tempo - tohle je fakt neskutečně těžký, na těch shybech musim fakt zamakat! Nicméně i tak je tu zlepšení o jeden shyb :D
- 3 sets - lunges 3x12 opakování - 3231 tempo - s tím žebříkem
- 3 sets - handstand výdrž, nohy opřené o zeď 60s, 52s, 45s
- 3 sets - plank - 90s a pak jsem se hecnul a řekl jsem si, že dám 3minuty v kuse

Jídelníčky bohužel nebudou, protože sobotu jsem si zapomněl zapsat, a dnes už si nepamatuju co jsem jedl a co jsem papal v neděli by vás nezajímalo.

0 komentářů:

Okomentovat