neděle 10. listopadu 2013

Objemový den 10.11.2013 - 70,5kg

Poněkud si začínám zvykat, že neděle je takovým dnem, kdy si chci fakt odpočinout od všeho a tak se ani tak nedržím s jídelníčkem a pohybovými aktivitami hodně šetřím. Takže jsem jen dodělával pár úkolů do školy, vařil si jídlo na pondělí a hodně pařil WoWko :DD. Přes týden na to zase tolik času nebude, tak co :D.

Večer jsem měl jít na fotbálek, ale protože člověk, co má klíče od tělocvičny je nemohl najít, tak žádný fotbálek nebyl a já tedy celý den proseděl doma :D. Aspoň bude zítra hodně síly na trénink a budu se moci dobře zničit ;).

Dneska jsem snědl k snídani ovesnou kaši s banánem, kostičkou hořký čokolády, arašídy a trochou skořice, ke svačině jsem si vzal kousek slunečnicového chleba s nutelou, kterou jsem pak dojedl celou :D Stejně už jí tam moc nebylo.
K obědu jsem si dal hovězí guláš s semolinovýma těstovinama a dal si k tomu kousek tvarohové buchty, kterou jsem si dal i ke svačině s domácím hovězím vývarem s těstovinami. Určitě si dám ještě nějakou večeři, ale zatím nevím co.

0 komentářů:

Okomentovat