středa 30. října 2013

Celozrnné palačinky

Protože mám ještě nějaký čas navíc a nevím co zrovna dělat a učit se mi vážně nechce, i když bych měl, tak jsem si říkal, že konečně napíšu nějaký první recept, protože o víkendu na to nebudu mít čas. To už se prostě budu muset učit chtě, nechtě. Vzhledem k tomu, že jsem teď v objemu, tak většina receptů, co budu přidávat bude vhodná právě do objemu, avšak po jistých úpravách by byly vhodné i do diety.

Prvním receptem, který dneska přidám budou slibované palačinky. Protože ty má rád přece každý :D Dávám si je nejradši na snídani, ale nepohrdnu jimi ani k obědu, svačině nebo večeři :D

Celozrnné palačinky

Ingredience na přibližně 3 palačinky:

Celozrnná mouka 80g
2 vejce
Mléko 1,5% - 200ml
Skořice

Postup přípravy:

 Těsto připravíme tak, že smícháme všechny ingredience a to pořádně, aby tam nezbyli žádný moučný hrudky. Skořici přidáme, až bude těsto rozmíchané a poté znovu jemně zamícháme. Poté si rozpálíme pánev, protože mám teflonovou, tak nepřidávám žádný tuk, ale pokud ji nemáte, tak můžete přidat trochu olivového či jiného oleje. No a pak už jen nalejeme těsto na pánev a jakmile bude palačinka zespoda opečená, obrátíme a doděláme ji (To už netrvá tak dlouho). Je to velmi jednoduchý recept a hlavně velmi chutný :D

Příště se to pokusím vyfotit lépe ;)


Samozřejmě si je můžete ještě dochutit jak budete chtít, dobré je třeba je potřít medem, nebo arašidovým máslem, nutellou, přidat na ně banán. Pokud z toho chcete mít trochu více výživné jídlo tak si k nim dejte tvaroh, to je taky moc yum. A kdo nějak moc hrotí tuky tak může vyhodit jeden žloutek, ale podle mě to je zbytečný, protože se okrádáte o vysoce kvalitní aminokyseliny.
 

0 komentářů:

Okomentovat