neděle 20. října 2013

Cheat day 20.10.2013 - 69kg

Zase jsem klasicky nemohl dospat a celou noc jsem se těšil, až se ráno vzbudím a dám nějaké super pečivo s nutelou, čokoládou, cookiesky, kakaem a tak dále a tak dále. Aneb jednou za 14 dní je cheat day odměnou, za to, jak jsem krásně celé ty 2 týdny cvičil a dodržoval stravu. V dietě neskutečně povzbuzující den, a taky aby ne, když můžete sníst úplně co chcete :D. V objemu je to takové spestření jídelníčku, protože pro mě jako ektomorfa, je celkem jedno co sním, protože to moje tělo stejně spálí :D.

Cheat daye neslouží jenom k tomu, aby se člověk neskutečně sprasil jídlem, ale oni jsou celkově pro tělo prospěšné jak v dietě, tak v objemu. Proč? Tak když už si dáte cheat day, tak je dobré ho dát v den kdy necvičíte, sám si nedovedu představit, jak bych v ten den mohl cvičit. Tím pádem dáte tělu sice "špatné" živiny, ale ono je stejně využije k regeneraci a tím pádem je nebude ukládat jako tuky. Všichni jsme jen lidi a co si budem nalhávat, každý máme chutě dát si jednou za čas pizzu, čokoládu nebo prostě cokoliv na co máme chuť a právě proto by se cheat daye měli zařazovat. Neskutečně dokáže zvednout náladu a zvýšit motivaci k tomu, aby člověk vydržel dál se zdravým životním stylem. A když ne, tak se člověk stejně tak přežere, že junk food nebude chtít chvíli vidět a rád se vrátí ke svému korýtku s rýží :D


0 komentářů:

Okomentovat