úterý 15. října 2013

První objemový den 14.10.2013

Protože rozhodnutí o tom, že do objemu půjdu padlo až v pozdních nedělních hodinách, tak jsem musel na poslední chvíli dopřipravit jídlo na druhý den tak, abych alespoň trochu navýšil příjem živin a tím pádem i energie. A to se musí nechat energie bylo hodně, neskutečná změna, oproti tomu jak jsem byl vyplivnutej a nepříjemnej v dietě.

Nicméně pořád to bylo pěkně málo a příjem stačil stěží tak na udržení mé vlastní hmotnosti. Největší problém byl právě v tom, že nakupovat chodím většinou v pátek kdy nemám školu, no a tam sem nakupoval s tím, že budu ještě v dietě, takže nějaký light cottage a rýžový chleby jsou mi v objemu docela naprd :D Tak jsem to zachránil alespoň rychlým nájezdem na Kaufland, kde jsem koupil alespoň nějakej žitnej chleba, celozrnnou mouku (na palačinky :P) a naturální rýži.


0 komentářů:

Okomentovat